En este momento estás viendo Comunicat conjunt Fundació Futbol Base Reus, CF Reddis i Plataforma Sempre Reus 1909

A partir de la constatació que es requereix una major clarificació sobre el projecte futbolístic compartit anunciat el passat mes de març, les entitats sotasignants fan públics aquests punts:

1. Es referma la voluntat de constituir un club de futbol que sigui el referent de la ciutat de Reus, a partir de la trobada de dos entorns històrics i socials, com són els del CF Reus i CF Reddis, respectivament.

2. Es concretarà un compromís escrit de les parts implicades, en el qual s’estableixin les bases del projecte i els punts concrets de l’acord, tanmateix es concretarà una política comunicativa compartida entre el CF REDDIS i LA FFBR i que posteriorment serà adaptada entre la nova denominació de club i la mateixa FFBR.

3. El projecte es desplegarà, a grans trets, a partir de dues fases, en el context d’una temporada de transició:

A. Primera fase:

• Campanya de socis, recordant que la figura de soci permetrà participar en futures votacions sobre l’evolució del CF Reddis.
  • Configuració d’un relat i un espai comunicatiu compartits.

B. Segona fase:

• Gener 2022: Constitució d’un equip de treball per dirigir les activitats que es realitzaran en commemoració del centenari del CF. REDDIS
  • Finals de Juny de 2022: entrega de la placa commemorativa del Centenari del CF REDDIS per part de la FEDERACIÓ CATALANA DE FUTBOL.
  • Primera setmana de Juliol: presentació de quatre propostes d’escut i de nom  (una proposta de cada part integrant d’ aquest projecte i una altra a sotmetre a concurs a partir de propostes de socis i aficionats). Requisits bàsics: en el nom hi ha de figurar la paraula REUS i l’escut ha de ser un mix on els aficionats dels CF REDDIS i del CF REUS DEPORTIU se sentin identificats .
  • Segona i tercera setmana de Juliol: s’obrirà un espai per als socis a la web, perquè puguin votar la seva opció preferida, tant d’escut com de nom.
  • Assemblea de socis, darrera setmana de Juliol de 2022, amb el següent ordre del dia:
    • Balanç esportiu de la temporada 20/21
    • Balanç econòmic de la temporada 20/21
    • Presentació del nou nom (el més votat pels socis)
    • Presentació del nou escut (el més votat pels socis)
    • Precs i preguntes
  • Primera setmana d’Agost: presentació pública (mitjans de comunicació i xarxes socials) del resultat de l’assemblea de socis.

5. El projecte futbolístic que integren les entitats indicades, amb el suport de l’Ajuntament de Reus, disposa dels principals ingredients per a aconseguir l’èxit: afició, futbol base i primer equip de qualitat, suport institucional, instal·lacions i d’altres. Inclou, a més, elements de reconstrucció i d’oportunitat de futur alhora, així com la màxima ambició esportiva.

Es convida a aplegar esforços al voltant del projecte, mostrant alhora el respecte pel CF Reddis i un inequívoc ADN roig-i-negre (que convidem a fer visible en tots els partits).

És hora de construir, entre tots, el nou club de la ciutat de Reus.