La Fundació i 4 Cuatro Dois han ampliat el conveni de col·laboració que van signar la temporada passada, mitjançant el qual l’empresa brasilera es convertia en partner de la Fundacio per impulsar l’intercanvi esportiu, cultural i social de jugadors provinents de Brasil, a més d’oferir-los l’oportunitat de conèixer els mètodes d’entrenament que s’apliquen en el club roig-i-negre.
A més, aquesta temporada s’inclou una proposta per a reforçar tota la comunicació de la Fundació Futbol Base Reus en xarxes socials, tant a nivell tàctic com de creació, on 4 Cuatro Dois aportarà una proposta de valor basada en el seu múscul creatiu.
L’empresa brasilera i l’entitat roig-i-negra dissenyaran conjuntament una estratègia basada en marketing de contingut creatiu, amb l’objectiu de consolidar un pla de comunicació transversal en tots els seus canals socials que permeti reforçar la relació amb els seguidors i potenciar la seva identitat de negoci.
L’acord l’han signat el president de la Fundació, Xavi Guix, i el responsable de 4 Cuatro Dois, Guilber de Oliveira.