Holmes Júnior, central de gran projecció, ha estat convocat amb la selecció espanyola sub-16, consolidant-se com un dels defenses més prometedors de la seva generació. Es concentrarà del 31 de març al 3 d’abril a Alfaz del Pi (Alacant).
Format a la Fundació Futbol Base Reus des de prebenjamí fins a benjamí, la seva gran evolució, el talent i l’esforç el van portar a fer el salt a clubs de primer nivell.
Primer, va fitxar per l’Espanyol, i més tard, va continuar la seva progressió al Reial Madrid. No obstant això, la temporada passada va tornar a vestir de roig-i-negre, tornant al club on va fer els seus primers passos. Ara, el seu nom es troba a la llista de 26 jugadors on el seleccionador David Gordo comptarà amb una parella de centrals que ha sabut vestir els colors del Reus. Tant Júnior com Sergi Mayans (actual jugador del F.C. Barcelona) representen una generació amb un futur prometedor i confirmen la bona feina feta a les categories de futbol base del Reus.
Ens omple d’orgull i els desitgem molts èxits i bona sort en el futur.